№ |
შესასრულებელი საკითხები |
შესრულების დრო |
შენიშვნა |
1 |
სადამრიგებლო პროგრამის შედგენა |
სექტემბერი |
|
|
სადამრიგებლო კლასთნ შეხვედრა და ორგანიზაციულ საკითხებზე საუბარი. სადამრიგებლო პროგრამისა და წლის მანზილზე განსახორციელებელ აქტივობათა ჩამონათვალის გაცნობა. |
სექტემბერი |
|
3 |
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანე- ბის ყოველდღიური აღრიცხვა |
მთელი წლის მანძილზე |
|
4 |
ინდივიდუალური შეხვედრები მშობლებთან |
მთელი წლის მანძილზე საჭიროებისამებრ. |
|
5 |
სასწავლო მოლოდინები. დისკუსია-მე რომ მასწავლებელი, განათლების მინისტრი, დირექტორი, დამრიგებელი ვიყო. |
სექტემბერი |
|
6 |
მავნე ჩვევებზე დისკუსია: ალკოჰოლი, სიგარეტი. მარიხუანის ლეგალიზაცია. |
ოქტომბერი |
|
7 |
ტოლერანტობა და ჰომოფობია |
ოქტომბერ |
|
8 |
ჩვენ და სტერეოტიპები.მათი სახეები. პირადი მაგალითები. |
ნოემბერი |
|
9 |
გენდერული თანასწორობა და საქრთველო. მაგალითები. |
დეკემბერი |
|
10 |
ქალ-ვაჟს შორის მეგობრობა. არგუმენტები. |
იანვარი |
|
11 |
ოჯახური ძალადობა და ჩვენი სოციალური პასუხისმგებლობა. |
თებერვალი |
|
12 |
თაობათა შორის ბრძოლა. შეხედულებები და ფასეულობები. |
მარტი |
|
13 |
საფრთხეები ურთიერთობაში: ეჭვიანობა, ღალატი,შური და ა.შ. როგორ ამოვიცნოთ ისინი და ვებრძოლოთ მათ? |
მარტი |
|
14 |
ნაადრევი ქორწინება. სტერეოტიპები. ,,ნაადრევი ყველაფერი კარგია სიკვდილის გარდა“. მოტაცების ინსტიტუტი. საფრთხეები. |
აპრილი |
|
15 |
დისკუსია 21-ე საუკუნის ტენდენციებზე:. ,,ტატუ“ ,,პირსინგი“ უჩვეულო ფერის თმები და ვარცხნილობები ქალებსა და მამაკაცებში. გამოხატვის თავისუფლება. |
აპრილი |
|
16 |
სასწავლო წლის შეფასება. |
მაისი. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კლასის საათის რეფლექსიები
X კლასი
კლასის საათი თემაზე : ,,მავნე ჩვევები"
კლასის საათი ძალიან საინტერესოდ წარიმართა. მოსწავლეებმა გაიხსენეს და ხაზი გაუსვეს სხვადასხვა ტიპის მავნე ჩვევებს და აღნიშნეს მათი გავლენა ადამიანის ცხოვრების წესზე. მოსწავლეები თანაბრად აქტიურად იყვნენ ჩართულნი პროცესში და თავიანთ შეხედულებება თუ გამოცდილებებზე გულახდილად საუბრობდნენ. გამოყენებული იყო, როგორც მინი ლექციის, ისე დიალოგისა და დისკუსიის მეთოდი. ერთ-ერთმა მოსწავლემ იმუშავა "POWER POINT"-ში და გააკეთა საკმაოდ საინტერესო პრეზენტაცია აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით.
კლასის საათის ოქმიN1
თემა: ,,მავნე
ჩვევები"”
მიზანი: ბავშვები
გაერკვნენ მოწევის მავნებლობაში
ესწრებოდა : 10 მოსწავლე
დამრიგებელი: ელისო კუპატაძე
07.10.2022
სტრუქტურა |
შინაარსი |
წამყვანი |
|
შესავალი
|
მავნე ჩვევები საფრთხეს უქმნიან
ადამიანის სიცოცხლეს. |
პედაგოგი მოსწავლეები |
|
ძირითადი საკითხის არსი
|
მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ აღნიშნეს, რომ
მოწევა, ალკოჰოლი, ნარკოტიკი სერიოზულ ზიანს აყენებენ ჯანმრთღელობას. და
რომ ისინი შეიცავენ ისეთ ნივთიერებებს, რომლებიც მომაკვდინებელ
გავლენას ახდენენ ადამიანის ორგანოებზე.მოსწავლეებმა წერილობით წარმოადგინეს
თავიანთი მოსაზრებები იმის შესახებ, რომ მავნე ჩვევებზე დამოკიდებული ადამიანები
საფრთხეს უქმნიან გარშემომყოფებსაც.
|
მოსწავლეები |
|
დასკვნა |
მათ დადეს პირობა, რომ იცხოვრებენ
დევიზით „მოწევა კლავს“ და დაიცავენ ცხოვრების ჯანსაღ წესს. |
მოსწავლეები.პედაგოგი |
კლასის საათის ოქმიN2
თემა: ,,ტოლერანტობა, ქსენოფობია,
ჰომოფობია"
კლასი: X
ესწრებოდა : 8 მოსწავლე
28.10.2022
სტრუქტურა |
შინაარსი |
წამყვანი |
|
შესავალი |
გონებრივი იერიში ,,რას
ნიშნავს ჰომოფობია, ქსენოფობია, ტოლერანტობა?" |
პედაგოგი, მოსწავლეები |
|
|
მოსწავლეებმა ნახეს აღნიშნულ
საკითხზე მომზადებული პრეზენტაცია და ვიდეოები. მათ აღნიშნეს, რომ ძალიან ხშირად
უწევთ ურთიერთობა მათგან განსხვავებულ ადამიანებთან, თუმცა მათივე თქმით ეს
საკმაოდ საინტერესოც კი არის. |
მოსწავლეები |
|
დასკვნა |
პატივი ვცეთ ადამიანის თავისუფალ
არჩევანს იცხოვროს ისე, როგორც საჭიროდ ჩათვლის. შევინარჩუნოთ
კეთილგანწობილი ურთიერთობები მათთან განსხვავებული ხედვის მიუხედავად. |
მოსწავლეები |
კლასის საათის ოქმიN3
თემა: ,,სტერეოტიპები
და საზოგადოება“
მიზანი: სტერეოტიპების
უარყოფით მხარეებზე მოსწავლეების ინფორმირება
მოსწავლეთა რაოდენობა: 9
თარიღი: 25.11.21
სტრუქტურა |
შინაარსი |
წამყვანი |
|
შესავალი |
გონებრივი იერიში: რა არის სტერეოტიპი? შეგიძლიათ შესაბამისი მაგალითის მოყვანა? |
პედაგოგი |
|
ძირითადი საკითხის არსი |
სტერეოტიპები საზოგადოების განვითარების
პარალელურად არსებობდნენ და ისინი თავად ადამიანების მიერ წარმოდგენილი მცდარი
შეხედულებების ერთობლიობად შეიძლება მოვიაზროთ. სტერეოტიპები ძალიან უარყოფით
გავლენას ახდენენ საზოგადოებრივ ცხოვრებაზე, რადგან არსით ისინი
ეწინააღმდეგებიან საღ აზრს. სტერეოტიპის მაგალითებია: , ორშაბათს თავის
დაბანა არ შეიძლება“ ,,ქალი უნდა იჯდეს კუხნაში“ ,,პოლოტიკა კაცის საქმეა“ და
ა.შ. |
მასწავლებელი
მოსწავლეები |
|
დასკვნა |
სტერეოტიპები ადამიანებმა გამოიგონეს ისევ მათ
წინააღმდეგ. რაც უსარგებლოა, უნდა დაიმსხვრეს. |
მოსწავლეები. |
დამხმარე ინსტრუმენტები
ქვევემოთ მოცემულია ინსტრუმენტები, მოსწავლეთათვის განკუთვნილი დამხმარე ინსტრუმენტებიდან. მასწავლებელმა უნდა გადაწყვიტოს, სჭირდება თუ არა ყველა მოსწავლეს ან ზოგიერთ მოსწავლეს დამატებითი ინსტრუქციები, მოცემული ინსტრუმენტებით სარგებლობასთან დაკავშირებით .
v ინფორმაციის მოძიება ბიბლიოთეკებში;
v ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში;
v ინტერვიუებისა და კვლევების წარმართვა;
v გამოსახულებებისა და სურათების ინტერპრეტირება;
v გონებრივი ვიზუალიზაცია/წარმოსახვა;
v პოსტერების შექმნა;
v გამოფენების მოწყობა;
v პრეზენტაციების დაგეგმვა და გამართვა;
v პრეზენტაციების გამართვა სლაიდების და PowerPoint-ის პროგრამის თანხლებით;
v საგაზეთო სტატიების დაწერა;
v წარმოდგენების გამართვა;
v დებატების წარმოება.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
კითხვარი მოსწავლეებისთვის
მაგ:
მე ვარ ბიჭი ----
მე ვარ გოგო ------
კლასი --------
1. რამდენად ხშირად დაუმცირებიხართ სკოლაში? (შემოხაზეთ მხოლოდ ერთი პასუხი)
არასოდეს ზოგჯერ ბევრჯერ
2. რამდენად ხშირად დაგინახავთ სხვისი ჩაგვრა? (შემოხაზეთ მხოლოდ ერთი პასუხი)
არასოდეს ზოგჯერ ბევრჯერ
3. სად ხდება ეს?
სკოლაში
კლასში
შესვენებაზე
სკოლის სასადილოში
დერეფანში
გზაზე სკოლისაკენ ან სკოლიდან
სხვაგან
4. რა არის დამამცირებელი საქციელი?
ცემა
მბრძანებლობა
მუქარა
გამასხარავება ან წვალება
გუნდად შეკვრა და სხვისი წვალება
სხვა
5. ჩამოთვალეთ რამდენიმე მიზეზი, რომელთა გამოც ამცირებენ ადამიანები სხვას.
6. როგორ შეუძლიათ მოსწავლეებს, მასწავლებლებს, მშობლებს და სხვა გაერთიანებებს, იზრუნონ სკოლაში დამამცირებელი მოპყრობის შესამცირებლად?
ჩატარებული სადამრიგებლო საათის რეფლექსიის საორიენტაციო შეკითხვები
❖ იქნა თუ არა მიღწეული სადამრიგებლო საათის მიზანი და რაში გამოიხატებოდა ეს?
❖ რომელი აქტივობები იყო ეფექტური და რატომ?
❖ რომელ კომპონენტში იყო გაკვეთილი ყველაზე წარმატებული და რამ განაპირობა ეს?
❖ რომელი აქტივობები ვერ განხორციელდა და რატომ? რომელი აქტივობების მოდიფიცირება მოხდა და როგორ?
❖ რა საჭიროებს გაუმჯობესებას? რა ხარვეზები გამოვლინდა გაკვეთილზე და რა იყო ამის მიზეზი?
❖ რას და როგორ გავითვალისწინებ მომავალში? ამ სადამრიგებლო საათს თავიდან რომ ვგეგმავდე/ვატარებდე, რას შევცვლიდი? პროფესიული განვითარების რომელ გზებს მივმართავ ამისთვის და რატომ იქნება ეს ეფექტური?
მოსწავლის სახელი, გვარი:
სასწავლო წელი:
მოსწავლის ზოგადი დახასიათება (ძლიერი მხარეები, მისი წარმატებები აკადემიური, სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისით, მოსწავლის მონაწილეობა წრეებში, სპორტულ შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში. სხვა არსებითი საკითხები, რომელიც მნიშვნელოვანია მოსწავლის კოგნიტური, ფიზიკური, ემოციური და სოციალური განვითარებისთვის)
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
მოსწავლე:
საგანი:
ზოგადი ხასიათის პრობლემები, რომლებმაც გამოიწვია ჩავარდნა; ამ პრობლემების სავარაუდომიზეზები.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
სპეციფიკური ხასიათის პრობლემები, რომლებმაც გამოიწვია ჩავარდნა; ამ პრობლემების სავარაუდომიზეზები.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
იყო თუ არა აღნიშნული მოსწავლე წარუმატებელი შუალედური და სემესტრული შეფასებისას? სასწავლო წლის განმავლობაში რას აკეთებდით იმისთვის, რომ მოსწავლის შედეგები გაუმჯობესებულიყო და რა იყო წარუმატებლობის განმაპირობებელი ფაქტორები (ჩამოწერეთ კონკრეტული საქმიანობები და აღნიშნეთ მოსწავლის, მასწავლებლის და მშობლის პასუხისმგებლობები, რომლებიც ამა თუ იმ მხარემ ვერ/არ შეასრულა)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
რის გაკეთება შეიძლება პრობლემების გადასაჭრელად მომავალ სასწავლო წელს (ჩამოწერეთ კონკრეტული საქმიანობები და აღნიშნეთ მოსწავლის, მასწავლებლის და მშობლის პასუხისმგებლობები)._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მშობელი ----------------------------------------------
მასწავლებელი ------------------------------------------------ თარიღი:
Комментариев нет:
Отправить комментарий